Hösten är verkligen här asså.

Skitfin blå himmel och sol och världens kallaste luft. Nu är det alltså höst. Jag tvingade ut Ö på en runda runt songsvann, måste ju få igång kroppen igen. Det gick bra men fasen vad slut jag blev i bena. Hade redan träningsverk efter jobbet igår så jag var stel som fan men jag klarade det i alla fall. Sen somnade jag skönt på t-banan hem.
Det är löningsdags på tisdag det blir gött. Vi har ju bokat en kortweekend på Farrisbad första helgen i oktober och det ska bli helt underbart. Glassa runt i tofflor o morgonrock lördag till söndag på ett hotell, spa-hotell alltså. Får se om det blir några överaskande behandlingar men det kan jag inte skriva här för jag vet att min käre Ö smygläser.
Nu är det dags för en dusch och mat, sushi eller inte återstår att se.
See ya wouldnt wanna be ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback