2 mars och 10 dagar kvar!

Idag är det tisdag och jag har tränat! Det var ett hallelujah moment ska ni veta! Men det vars skönt. Ska dit på torsdag ocg fredag igen.

Idag har jag även fått färgat min svarta utväxt och klippt mig! Grattis till mig och framförallt mitt hår. Detta firade jag i förväg med ett par skor och en tunika från nelly.se. Fri frakt till imorgon hallå!
Hur mår jag annars? Jo bra faktiskt. Trodde att jag skulle bli dödssjuk när det började klia lite i halsen men peppapeppataiträ så har jag inte blivit det ÄN.

I lördags kände jag och hanne att det var dags att dra fram vinboxen. Så den åkte fram tillsammans med god mat, chpis och choklad. Marie joinade men bara med 2 öl.
X antal timmar senare satt vi där med en tom vinbox och det var dags för mig att krypa därifrån.

Tyvär så har jag inga bilder att bjuda på jag ska försöka vara lite flitigare med kameran. Jag ska ju ha kalas nästa lördag med melodifestivalen som mittpunkt! Jippi!!!! I helgen ska jag köpa en fin klänning som jag ska ha på mig.
Men jag vill inte bli 22 för det är en sån ful ålder. Två tvåor liksom, är hellre 23.

Enough is enough. Imorn blir det Sandvika på stil och form kurs och jag har ingen frukost.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läsarna kräver dagliga uppdateringar ;)

2010-03-07 @ 13:10:20
Postat av: Anonym

Uppdatera!

2010-03-10 @ 18:14:45
Postat av: Simon

Grattis på födelsegagen ^^

2010-03-12 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback