Long time no seen.

Ja men nu var det ju ett bra tag sen igen. Det är nytt år, till och med nytt årtionde!
Året har ju faktiskt hittills börjat bra så jag håller tummarna på att det fortsätter så också.

Jag var hemma över julen och det var helt fantastiskt. Hela kroppen stretade emot när jag skulle åka tillbaks till Oslo igen, även om det var skönt när jag väl var hemma i lägenheten igen. Jag har ju faktiskt fått värme på rummet!

Jag ska hålla mig kortfattad för jag ska rulla mot jobbet snart. Träningen sätter igång IDAG, uppskjutet en vecka nu. Jag ska inte sätta upp några krav men dte hade ju vart skoj och se lite förändring i år i alla fall.

Så nu ska jag packa träningsväska och dra mig. Ha en fin dag folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback