Holabandola!

Jag sitter påklädd på min sjukt härliga säng och ska snart rulla till jobbet, som vanligt. Känns som ett återkommande tema här i bloggen att jag ska till jobbet varje gång jag bloggar. Kanske jag gör det för att inte behöva skriva så mycket.

I alla fall, pratade med flyktingen i australien igår. Avundsjuk? Njääää, vem fan vill ha +33 med sol, blå himmel och hav? Låter förjävligt rent ut sagt... Jag trivs bättre här, där snön faller in på golvet när man öppnar fönstret och fryser ihjäl om man råkar stänga av elementet på rummet innan man går och lägger sig.

Men vi håller värmen här i Oslo faktiskt. Vi har aktiviteter. Idag ska jag till exempel träna och ikväll ska vi ta kort på läggan, nån som vill flytta in med 2 söta, snälla, underbara, fantastiskt roliga och sköna svenskar? För att inte tala om snygga också!

Okej, see you!


Kommentarer
Postat av: Super

nån som vill flytta in med 2 söta, snälla, underbara, fantastiskt roliga och sköna svenskar? För att inte tala om snygga också!



Jag gör det om det är damer du talar om ;)

2010-02-17 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback