Tandläkare och musik quiz!

Ja igår gjorde vi Oleary's igen, jag och Lisa. Vi vann inte quiet men vi hade kul ändå!
Lisa vaknade upp med en rastylane läpp och en halväten hotdog låg i vasken. Men det är ju så man ska vakna upp en fredag, eller hur?

Jag skulle vara till tandläkaren kl 9 så det var bara att bita ihop (hehehe) och dra dit. Jag blir räddare för varje gång jag ska dit. Den här gången skulle jag borra och fyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaaaan vad ont den där jävla bedövningssprutan gjorde!
Jag hade för mig att man skulle få en kräm på fört så man inte skulle känna sprutan, men så fel jag hade!

Tandläkaren sa att  bedövningsskiten skulle vara över efter 1 ½ timme och här sitter jag nu nästan 4 timmar senare och har förtfarande ingen känsel i hela jäkla kinden. Men tanden, den gör iaf ont så där har jag ju känsel.

Jag är så himla hungrig också så jag kan grina för ingenting men jag vågar inte äta förrän bedövningen har gått bort helt för hon sa att man kunde bita sig rätt rejält och det vill jag inte.

Aja nu ska jag sitta o klaga lite för mig själv o hoppas att jag kan äta snart.

see ya' wouldnt wanna be ya'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback