Nu ær OS snart slut!

Och vad ska alla norrmæn gøra då? Nær favvoprogramet tar slut? 4 år kvar till norge kan visa framføtterna igen ;).
Jag sitter bredvid en æcklig ristorante pizza och tittar på skiskyting (skidskytte med andra ord). Norge ær såklart øvertygad om guld och jag hånskrattar lika gott varje gång sverige sniker sig førbi.
Igår fick jag høra av en kund att det var viktigt att vi svenskar inte såg norge som ett landskap i sverige utan att vi såg det som utlandet. Ja ær det, det dom vill høra så kan jag væl sæga det men jag tycker ju inte det. Jag tycker inte heller att det kænns som ett landskap i sverige men jag kænner ju inte att jag bor utomlands heller. Mærkligt.
Den hær veckan har det vart mycket jobb och jag har æven fått veta att jag låter mycket nær jag æter. Jag visste att jag tuggade høgt men jag visste inte att jag smackade?! Ær det fler som kænner såhær øver min ætning???
Jaja, nu ska jag se på skidskyttet, en fransman tappade precis staven, HAAAHAA! synd att det inte var norge..... hehehehehe

Kommentarer
Postat av: Simon

Du måste ju uppdatera lite oftare ^^

2010-03-02 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback