Hemma bra.

Nu är jag i kalmaret igen. Härliga tider. Jag har varit på besök i gävle och där var det helt okej. Jag fick träffa mina fina!

Lördag är en stor dag. Jag ska träffa lisa!!!!!, melodifestivalen börjar (ÄNTLIGEN!!!!!!!) och dessutom drar en viss Ö till Gran Canaria. Riktigt jäkla äckligt om ni fråga mig. Vem vill ligga på en strand i solen med en öl i handen när  man kan ligga i en glittrande snöhög och skaka av uppfriskande kyla?
Inte jag i alla fall!

Jag ska sätta igång min träning nu  när jag är hemma också. Mamma har ju en utomordentlig crosstrainer ståendes här så det är inga bortföklaringa som fungerar nu. Eller, det skulle väl vara den där äckliga lilla spindlen som visade upp sig när jag skulle prova den igår. Go home säger jag.

Annars vad har hänt. Jag har gjort acrylnaglar eftersom jag klippte sönder min egna nagel och finger, typ. Men nu är dom fina. Men heter man Cathrin NORLIN Bernvald så kan man ju räkna med att dom ska hålla. Det hann inte ens gå en vecka förän jag var i farten. Fullt ös ner för hemlingbybacken i en plastpulka och vips var både pulkan och nageln krossade.
Men jag gjorde inte överdrivet långa som det syns inte så väl.

Kan också passa på att jag glömde mina termobrallor, en mobil och ett diadem i Gävle.

Nu ska jag o pappa ut o traska. Kanske hörs vi snart igen, you never know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback