Happy fucking Valentine är på G.

Ja som alla vet vid det här laget är ju Alla Hjärtans Dag ett stort jippo för affärerna. Förut tyckte jag det var gulligt och man skulle vara extra kärleksfull, men efter mycket om men och diskusioner hit och och så är det ju faktiskt bara löljligt. Varför ska man bara vara extra kärleksfull en dag om året?
Varför ska man inte vara det varje dag?
Ska man bara säga till dom man tycker om att man tycker om dom bara för att det är alla hjärtans dag?

Men visst skulle det vara gulligt om nån tänkte på mig den dagen. Så det här betyder inte att jag inte vill ha alla hjärtans dag sms för jag älskar ju faktiskt såna sms :D.

Jag har just sett sex and the city filmen för säkert 3dje gången nu och ja, jag grinade igen. Det känns verkligen som att det är jag som står där och blir lämnad på självaste dagen. Jag är nästan övertygad att det är så det kommer bli om jag en vacker dag blir friad till och gifter mig. Det kommer väl föresten vara jag som friar för den delen och då kommer det ju aldrig bli av.

Nej nu ska jag nog gå och lägga mig inför en dag i växjö imorgon. Undrar vad jag ska ha på mig och hur jag ska ha håret. Jag önskar att det kunde bli långt nån gång så jag locka det och fortfarande ha det långt!

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback