Back on track.

Då är jag tillbaks till Oslo igen och det känns bra. Det är skönt att börja jobba igen och dessutom ska ju jag vara med och fixa frisyrerna till slutfesten på Oslo Fashion week på lördag!!!!!
Det ska bli kul. Flashdance/Vintage tema.

Det är kallt här och det snöar. Jag finner värmen under täcket eller på toaletten.
Vi har haft orenat vatten här i några dagar nu men jag har inte märkt nåt annorlunda med min mage efter jag har druckigt.

Imorgn är det ju fredag och jag min dumma fan har satt upp mig extra länge på jobbet imorn bara för att jag ska vara så snäll mot mina kunder. Dom vet inte hur mycket man faktiskt gör för dom. Nån borde berätta det men jag tror knappast att dom skulle bry sig.

Nu ska jag sova så jag är pigg och glad till en fullspeckad dag imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback