för omväxlingsskull.

Jag kommer inte ens ihåg när jag skrev sist men det var ett bra tag sen i alla fall. Mycket och lite har säkert hänt sedan sist. Nu är det ju torsdag och dagen efter lön. Det har vart mycket att göra på jobbet så äntligen börjar det märkas på lönen.

Det har vart påsk och jag har vart hemma och fläskat. Jag känner mig lite bortkommen för tillfället för alla vänner känns bara så långt borta. Och eftersom det är så mycket på jobbet så hinner jqg inte prata så mycket med dom andra och då glider man bara mer o mer ut från flocken så att säga. Jag saknar hanne o kaya på jobbet, självklart christina o yasmin också.
Men jag hoppas robin kommer där vid 17 maj helgen och det ska bli kul att träffa alla hvf04a:are i helgen, alla utom jossa då..
Men vi får ses i götet sen!

nu orkar jag fan inte skriva mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback