Workiworki!

Nu sitter jag här på sängen, redo att gå till jobbet o käka frukost. Jag har fortfarande lika ont i haslen, why???

Idag kom min mens, yes! Det betyder att jag inte är gravid med en ny Jesus. Trodde nästan att Gud vart i farten igen men nej så fel man kan ha va?

Idag är det lördag och efter jobbet ska jag inte göra nåt annat än ta det lugnt. Möjligtvis städa lite här hemma men alkoholen ska hållas långt, långt borta. På hösten blir jag inte riktigt lika sugen på att gå ut o festa. Men jag sitter gärna o tar ett glas vin eller 5 med massa tända ljus och bara pratar och myser. Då är det höst.

Försökte ta lite kort nu så ni får se mitt fantastiska fejs såhär en lördagmorgon. Som vanligt slutar det bara på ett sätt och här har ni mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback