The stars shine for you.

Nu är jag hemma för en stund sen. Ligger och lyssnar på sjukt sköna låtar. Det är så skönt att ha så blandad musiksmak för då hittar man alltid godbitarna från alla stilar.

Det var en riktig tjejtonårsfilm som var söndagsfilmen idag. En sån som hjärtat bara skriker och önskar att det var jag som var huvudpersonen i filmen.
Men som alla vet så händer ju aldrig sånt som händer på film i verkligheten. Men jag fortsätter drömma...

Synd att man inte kunde välja om man ville ha ett realistiskt liv eller ett liv som i en film eller en serie. Och nu snackar jag film med lyckliga slut där alla får den dom vill ha och alla är så äckligt snälla och kärleksfulla. Fast visst, det finns säkert nån där ute som hellre hade valt en Terminator film eller nåt annat.

Imorgon är det i alla fall måndag igen och det innebär powerwalk och uppskrivning av vad jag stoppat i mig under dagen. Gläd er!

Nattmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback