Snart kommer Johnny...

Blund alltså.

André är färdigklippt.
Jag, andré, naser och stefan är färdigpratade och dom är färdigkaffedruckna.
Jag är färdigsolad och helt klar för sängen.

Imorgon är en helt ny dag med helt nya möjligheter. Jag håller dessutom på att spara pengar till en australien resa!
Jag tror jag kan åka men vet inte helt om jag vågar.

Träning: Nada...
Frukost: 2 skivor müslibröd med skinka
Lunsh: Wooken från igår
Middag: Tacoröra från igår

Jag har vart duktig och inte småätit nåt mellan målen. Jag vet att man egentligen ska äta fler gånger och mindre portioner. Men jag kan säga att dom portionerna jag åt idag inte var så jättestora.
Imorgon blir det träning. Jag ska försöka komma upp och gå en uppfriskande powerwalk innan jobbet. Jag börjar ju faktiskt 12 så det borde jag klara.

Det här med mat och träning som jag skriver ner är mest för mig själv så jag kan ha koll på vad jag egentligen stoppar i mig. Jag vet att jag inte kommer kunna göra några radikala förändringar i min kost för jag tycker ändå att jag äter ganska sund mat. Jag äter bara bröd på morgonen men jag ska övergå till gröt på fredag.

Min lilla bejbidata har slocknat föresten. Den sa godnatt och gick o la sig ikväll. Den måste nog in på rehab verkar det som.
Datorer alltså!!!!

Föresten! Stort grattis till Djamila på jobbet som nu blivit juniorfrisör!

Ta mig till kärlek!


Kommentarer
Postat av: Mila

Wiii! :D Du har blitt kjempe flink med powerwalking nå, Cathrin! Creds til deg!



Og takk for shouten! :D

Postat av: linda

sjukt snygg bild!!! saknar så!!

2009-09-17 @ 22:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback