Ren och skär tisdag.

Det blev en tidigmorgon idag för vi hade personalmöte på jobbet kl 08.00. Det gick väl hur bra som helst att gå upp tycker jag.

Efter jobbet bytte jag om till träningskläder och gick med Kaya hemåt, i rask takt (det nya livet ni vet...). Föjde med henne upp och kollade nya läggan, mycket fin, och fortsatte ner till Kiwi och inhandlade grejjer till maten. Sen tog jag en omväg i powerwalk stil med tung väska på ryggen full med mat som magen bara skrev efter.

Tog ett stopp på Brun og blid innan jag styrde mot hemmet.
Här sitter jag nu. Nybokad och nästan klar. Jag och mamma drar till London 15-19 oktober!!
Och det är strax efter lön vilket betyder att jag kan SHOPPA! YEEEEEEEEEEEEEEEY!

Jag lagade lite tacoblanding som jag ska ha i matlådor. Jag försöker ju skära ner på kolhydraterna men på morgonen måste jag.

Frukost: Müsli bröd 2 skivor + 1 skiva grekiskt lantbröd (vi fick faktiskt frukost på jobbet och då måste man passa på.

Lunch: Wok med kycklinf, morötter (bara några få), blomkål och några få stackars äggnudlar.

Middag: Tacoröra (köttfärs, paprika, majs, annanas, tacokrydda)

Träning: Powerwalk 45 min.

Nu blir det dusch och sen idol på datan!

Kommentarer
Postat av: liz

LONDON!! Ne nuu.. det har du inte sagt ngt om.. när åker ni? Kommer mamma hit föret eller möts ni där? Nyfiken i en struut :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback