Power to Cathrin!

Det blev ingen powerwalk imorse MEN däremot blev det en ikväll! Hem från jobbet.

När jag kommer hem möts jag av iskallt vatten. Det är där irratationen börjar. När det sen steks för fulla muggar utan fläkt brister det snart. Men så är det att bo med andra som man kanske inte helt går ihop med själv.
Så nu är jag tvungen att somna i ett moln av fiskpinneos. Det gör säkert min huvudvärk bättre.

Imorgon är det fredag i all fall och det innebär att den som vinner Redken för dagen får 4 produkter!!!!!! 4 valfria produkter!!!!!!!
Den ska jag ta kan jag ju säga.

Vi har haft 2 utplaceringselever hos den här veckan. Och jag ska vara ärlig att säga att jag inte lagt ner min själv på att lära känna dom. Jag har faktiskt knappt visat dom nånting annat än hur man viker handdukar.
Men om nån av dom ska börja hos är det ju en annan sak. Då kan jag lära känna. Inte nu.
Dessutom känns det konstigt att jag, som är både 1 och 2 år yngre än dom ska stå och lära dom?

Tänkte bara ta upp 2 andra saker också när jag ändå är igång.
  1. Uggs på killar. Snälla, kära nån. Det är inte snyggt när dom är hela och det är absolut inte snyggt när dom är trasiga. Jag vill aldrig mer se en kille med Uggs på fossingarna.
  2. Kärringar på bussen. Nästa gång smäller det era feta, lata kärringar som vägrar flytta in så nån annan kan sätta sig och som sedan ska slänga sig ut först från bussen. Idag vägrade jag flytta mig när kärringen skulle klämma sig fram för jag skulle nämligen av på samma ställe. Då fick jag en dödlig blick och en höööööööööööög irriterad suck. ÅK INTE BUSS DÅ!!!!!
Det var det. Nu till lite mat och träning:

Frukost: 2 skivor müslibröd med smör.
Lunch: Tacoröra (det gick inte ner mkt av den med tanke på att det är tredje dagen jag äter av det där)
Mellanmål: 2 melonskivor.
Middag: En banan. cashewnötter, smoothie och 2 kyckling bitar med vitlök.
Träning: Power walk i 50 min.

Hungrig? Ja. Men jag är för irriterad för att kunna laga nåt eller äta nåt. Dessutom ska jag inte äta så mycket efter klockan 19.00.
Jag vet inte hur jag ska kunna somna. Jag är hungrig, irriterad och har ont i huvet. Jag får längta och drömma mig bort till värmen.



Malta 2004

Kommentarer
Postat av: Malene

Hahaha, du skulle ta de 4 produktene ja?? Hohohoh, hvem var det som vant de tro?? Åååååja, det var MEG!!! Hoooi:)

2009-09-18 @ 19:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback