Ljuva fredagkväll.

Åh jag har gått o haft ont i huvet hela dagen. Vatten och mat hjälper inte alls. Jag hoppas sömn hjälper i alla fall.

Jag har vart ner på grönland och köpt nytt löshår. Inte alls samma ton som mitt men det är vid sånna här tillfällen det är väldigt bra att vara frisör, för det är ju bara att färga! Kanske imorn, kanske på måndag. Den som lever får se.

Jag har ju börjat att undvika kolhydrater. Man behöver faktiskt käka pasta och sånt. Potatis äter jag bara när jag är hemma hos mamma o pappa.
Efter löshårsshoppingen gick jag till Liz på Delicatessen och åt en scampisallad med pesto och tomat. Mmmm...
Jag skulle kunna leva på scampi och tomat.

Idag har det bara vart trökunder i stort sett. Jag ser fram emot imorn för då har jag en av min kära stammisar som vill göra nåt nytt med färgen. Jag tror det blir lite koppar att leka med.

Nu ska jag luta mig tillbaks och titta på idol avsnitten som jag missat i veckan.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback