It's a hallelujah moment!

Tänkte bara skriva att den här dagen kommer bli super bra för vet ni varför???????????

Jag skrev ju att jag har ett par jeans som jag inte kan ha längre. Jag provade dom en morgon för 1 månad sen ca och då sjönk mitt självförtoende som titanic själv. Och då lovade jag mig själv att jag skulle få på mig dom i alla fall innan jul för att inte ta i för mycket då.

Imorse provade jag dom för skojs skull och guess what?!
Jag kan ha dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Size 0 here i come! hahahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

WEiii, Heja Heja heja :D bra katta! du kanske skulle ta och inspirera mig lite? gör inget annat än käkar godis !

2009-09-29 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback