Ingen storbloggare här inte...

Nej då hade jag gått i konkurs.
Jag kan ju berärra vad jag har gjort sen i lördags om jag inte gjort det.

Jag hade världen tråkigaste lördagskväll men det var ändå ganska skönt. Jag gjorde absolut ingenting. Jag lagade inte ens middag. Men jag visste att Coop Mega hade öppet till 21 så 20.40 traskade jag ner i tron om att jag skulle komma hem med massa gott. 20.00 stängde dom. Sur och svärandes fick jag gå bort till Bunnpris. Det går väl bra det men där har dom liksom inget lösgodis och ingen god glass som jag från början hade tänkt att köpa.

Jag kom hem med fanta, chips, dipp och nån konstig youghurt.

Söndagen tog jag cykeln ner till lökka till min käre bror och Liz. Brunsh tajm!!
Vi gick till sultan och handlade massa gott, jordgubbar, kantareller, korv, gurka, tomat, juice, bröd...
Vi började kolla på nån dokumentär på datan men jag somnade. Jag blev så sjukligt trött.

Tvingade mig själv att vakna i alla fall och styrde mot Hege och Kristin med Hanne. Jag blev inte så långvarig.

Nu är det då måndag och äntligen har mit hallsont packat väskan och dragit. Så skönt! Idag skulle jag ju fira med att träna efter jobbet. Men se det går inte om man vaknar 07.45 och bussen till jobbet går 08.09. Men jag kan ju säga det att 08.05 gick jag ut från lägenheten sminkad,påklädd och tandborstad (jag äter alltid frukost på jobbet).

Här kommer i alla fall några bilder.

Min lördag.

På väg mot sultan. Liz försöker blåsa ner Johan men det gick inte...

Sultan. (jag tror den lilla butiken heter så, nu blev jag osäker.)

En bild säger mer än 1000 ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback