Hosta tills du dör.

Seeeeeeeeriiiöööööööööst?! Hur länge ska det här fortsätta? Min hals dödar mig sakta men säkert.

Stannade kvar lite längre på jobbet idag och fixade med Yasmins hår o klippte bort det som blev slitet på mitt hår från igår. Bra grejjer...

Jag hade en kund idag som ska på en lightversion av en jordenrunt resa i februari/mars. Och fy fan vad avundsjuk jag blev. Jag känner bara att nu, nu bokar jag en enkelbiljett till aussie och stannar där i värmen och solen. Men så kommer ju den realistiska sidan fram hos mig också som säger att jag faktiskt har ett liv att ta tag i här. Så jag gör det istället.

Imorgon ska jag ner och köpa löshår OCH jag har sett ett par sjukt snygga skor på DNA som jag hoppas finns även här. Då hade jag blivit glad i hjärtat samtidigt som jag hade kännt lite sorg för jag får egentligen inte göra av med 1 öre till. Men vafan, det är skor vi snackar om!??

Åh föresten, stekte kycklingen som jag marinerade tidigare idag. Mmmmmmmmm, gott. Matlåda imorn!

Och en sak till.
Idag var jag nära att åka fast i biljettkontrollen på bussen. Alla som känner mig här vet att jag snikat på bussen sen april typ och jag har bara gått och väntat på den dagen jag ska åka fast.
Så idag tog jag bussen den tid jag brukar ta bussen när jag ska käka frukost innan jobbet. Jag gick in där fram och såg direkt att det var 6 kontrollanter på bussen. Så på väg genom bussen letade efter busskortet i väskan, suckade högt och sprang ut från bussen på mittendelen och upp till Deli där jag köpte ett Flexikort haha.

Så nu har jag iaf ett stämpelkort då som jag kan stämpla när jag känner att det är dags att göra rätt för sig en resa eller 2.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken tur att du inte åkte dit på bussen, det har ju jag lyckats med... bara att hosta upp 580pix.



Jaaaa jag ska jobba! Hoppas ja :D Letar jobb som bara sjutton! Du vet ingen som behöver mej?! Ja kan allt! haha! kan göra vad som helst!

Postat av: liz

haha .. snart får de fast dig .. och vad jag vet så är det minst tusen norska du måste lägga ut.. men det har du ju redan tjänat ihop för länge länge sedan :-)

2009-09-13 @ 03:13:50
URL: http://lizkalen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback