Hardcore!

Riktig hardcorefredag igår asså.
Malene vann dom 4 produkterna från Redken, Gratulerar då! :)
Nästa fredag tar jag dom...

Min fredagkväll bestod i soffläge. Jag somnade i soffan och vaknade strax innan richard kom hem full som en kastrull. Jag väntade faktiskt upp tills hans vän ferdrik kom hem och efter lite prat kunde jag tryggt gå o lägga mig utan att veta att pizzor skulle brännas upp i ugnen eller att soffan skulle bada i vatten.

Nu sitter jag här i sängen vaknad och redo för att möte världen utanför. Solen skiner och bara väntar på att få lysa p mig näår jag går ut på min powerwalk. Frågan är bara vart jag ska gå så jag inte går vilse. Sist när jag skulle gå bara sådär utan att jag skulle hem från jobbet eller nåt sånt gick jag ju långaväga vilse och hamnade ute i Storo. Nu har det hänt 2 gånger att jag har gått helt vilse, utan att ens veta vilket håll jag ska gå åt. Första gången i götet, med Lisa tackolov, och andra gången här.
Men don't worru, jag ska nog hitta hem igen!

Ikväll blir det lördagshäng hos Hanne. Vi spar oss till nästa helg då hennes vän Stig kommer. Då är det klackarna i taken!
Jag har faktiskt vart nykter 3 helger i rad nu. Det har ibte vart speciellt kul men jag kan inte påstå att jag skulle haft speciellt kul om jag skulle gå ut heller.

Så mot nya höjder! Powerwalk, solning, frukost, städning. Sen blir det nog en liten vila. Det får inte hända allt för mycket på en lördag eller hur?

 

Jag och Lisa på Hardcore Superstar i Lisebergshallen mars 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback