Go'morron go'morron!

En underbar dag, don't you think?

En helt vanlig onsdag, den sista i månaden. Jag loggade in på fejjan nyss och hade där ett oläst meddelande i inboxen. Jag blir alltid lika nyfiken men brukar alltid bli lika besviken för det brukar bara vara reklam eller nånskitgrej för en grupp.
Men gissa vem detta var från?
Mr Leandro himself!!!!! Hahahahahaha... Jag har inte hört en jude från han sen jag var i Bergen, och då tror jag inte det var några glada miner.
Det var alltså i maj.

Förlåt att jag vart supersuperdålig att uppdatera men jag har vbart så trött och haft så mkt att göra.
I måndags var jag ner på stan och lämnade tillbaks skorna, ja det är sant... Sen gick jag en omväg hem.
När jag kom hem bytte jag till träningskläder och gick upp till den lilla babyparken och tog 45 min där.

Igår så hjälpt jag andré att flytta och skruva ihop IKEA grejjer. Fy fan vad duktig jag är asså. JAg säger bara det.

Jag har hållt mig bra inom matreglerna men igår när jag kom hem från flytten var jag så hungrig så det blev en packe snabbnudlar tyvär. Jag åt även 2 babydaim på på jobbet för jag blev helt plötsligt så jävla trött.

Jag börjar nog ocksp bli beroende av havregrynsgröt. Kan man det?
Jag längtar till frukosten när jag går och lägger mig om kvällarna. Är det normalt?

Aja jag sätter punkt där och bjuder på nån musik istället.
Lite härligt morgon musik från det svenska göteborgsbandet (visst har jag rätt?) Mustach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback