God natt/morgon.

Varför ska jag alltid sitta o fjanta såhär sent när jag inte är ute o festar? Varför går jag inte och lägger mig i rimlig tid och sover ut och är utvilad en söndag?
Jag känner mig redan stressad inför imorgon att jag ska sova för länge. Jag ska ju faktiskt på brunsh hos min käre bror och hans käre
Liz och hon börjar jobba kl.1500.

Telefonen har vart lugn. Jag har drömt mig bort till australien där jag ska bosätta mig och eventuellt gifta ig med min dröm man. Om han nu finns.

Det har vart fullt upp på jobbet i alla fall och min sista kund var väldigt frågvis.
När jag hade lagt klart alla folislingor så frågar hon: "Ska det här sköljas ut sen?"
Nej kära vän, det ska vara såhär. Rymdtrende är grymt inne just nu och du kommer hetast i oslo med dom där folierna. 1400 tack.

Nu ska jag göra ett försök att sova, tror jag kommer lyckas ganska bra. Undrar vart min sambo är...

Nattis!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Jag är ju utbildad inredare och dekoratör :) Men inte den lättaste branschen direkt...



Håller med om att man alltid är vaken skitsent, fast man bara sitter hemma och chillar. Fattar inte!



Ja ja skriker till när ja kommer!

Fin du är i håret förresten! Alltid! ja önskar att ja också vågar gör nått nytt!

Ha det topp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback