Ett löfte är till för att brytas.

I alla fall när det jag lovar att uppdatera och lägga in bilder och skit här på bloggen. Jag är så jäkla trött när jag kommer hem från jobbet att jag inte har nåt i hjärnan att skriva om. Det ända som snurrar runt i min skalle och framför mina ögon är min underbara säng, och kanelbullar.

Tänker mammas nybakta kanelbullar med ett stort, kallt glas med fyrklöver mjölk. Fy fan vad gott. Jag har bara korv och salt smak i munnen för tillfället. Inte lika gott men det funkar.

Idag har jag haft särkunder. Varenda jäkla kund jag har haft har suttit och pratat i telefon eller gått på toaletten precis när ja ska skölja en färg eller bara tvätta håret på dom.
Kan man inte slappna av när man går till frisören?
Det är lite läskigt det där men man är ju så själv. Man vill vara tillgänglig 24/7.
Så tänker jag "1 timme hos frisören. Stäng i alla fall av ljudet!".

Vi har blivit för besatta av teknikens under.

När jag gjorde hårbottenmassage på en av mina färgkunder så satt hon och smsade hela tiden. Det är meningen att man ska blunda och slappna av vad är det annars för mening att man tar massage?
Nej stäng i alla fall av ljudet när ni går till frisören. Hur ska jag annars kunna ge 100%ig service??

Ska vi ta en låt ikväll? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Nån mer än jag som får utlandskänslor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback