Det här med nystart ja.

Ja det var ju det. Jag vill ju ha en helt ny design på den här såkallade bloggen. Men det går inte så bra med det. Jag har helt enkelt inte orkat ta tag i det. Jag kan ju faktiskt heller inte göra sånt där själv.

Men ja, vad ska jag dela mig av då. Jag känner att jag behöver en nystart. Inte bara med bloggen utan lite med livet också. Jag måste rycka upp mig själv. Det har gått väldigt lång tid sen jag tränade och min värld rasade samman när jag inte fick igen jeansen jag använde för 1 år sen.

Så hela förra veckan har jag gått och förberett mig för gårdagen då mitt nya liv (undrar egentligen hur många gånger i livet man kommer säga dom där orden) skulle börja. Men självklart blev jag sjuk och har legat o soffposition sen i söndags.

Igårkväll tvingade jag ändå ner mig till jobbet för det var ju faktiskt 1års firande av Shu Uemura här i norge!
Och det kan jag ju inte missa. Det är ett hårpdouktmärke från japan som är väldigt exklusiva. Men inte så exklusiva att vi vanliga dödliga inte ska ha råd med det, egentligen.

Vi fick i alla fall en goodiebag med en av dom nya stylingprodukterna. Det är väl det närmaste jag kommer att komma äga en Shu Uemura produkt.

Idag har jag ju som sagt trämat rumpan i soffsittning och imorgon är det på tiden att dra sig till jobbet. Annars tror jag att jag kommer slänga mig ner från den här femtevåningsbalkongen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Bra att du är tillbaka!!! ja har inget liv för tillfället så ja m¨åste ha bloggar att läsa :P



Vet du! Ja kommer till Oslo snart, förhoppningsvis i början av okt. Då får vi styra upp nått!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback