Den riktiga hösten har anlänt.

Regnet står som spön i backen och molnen är lika gråa som nylagd asfalt. Det betyder alltså att den riktiga hösten är kommen.
Vi har i alla fall haft en underbar låtsas höst i nästan 3 veckor nu. Sol, värme, vackra levande färger. Men nu är det gråa här som sagt.
Vi hade ju även en fantastisk låtsas sommar i 2 veckor innan den riktiga sommaren kom. Det var bad, 100 grader varmt, solbränna, underbart liv. Men sen kom spöregnet och gråa moln. Men 5 veckor med vackert väder under ett helt år är väl inte fy skam va???

Nu ska jag snart dra mig mot jobbet och jag tror jag kommer få svettas. Jag fryser alltid på morgonen och tar då på mig liiiiiite för mycket kläder, eller liiiiite för tjocka kläder. Det får jag alltid lida av under resten av dagen.

Riktig höstmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback