Början på en ny dag.

Nu sitter jag här påklädd och sminkad efter 2 timmar av konstant hosta fron 5 imorse. Vem har sagt att jag inte älskar att vara sjuk?
Halsen känns i alla fall lite bättre.

Ja vad annars... Jag har blivit besatt av Farmville på facebook. Och jag vet att jag inte är den ända. Jag sår, jag skördar och köper nytt. Jag tar bilder av min farm, mjölkar kor, plockar äpplen, städar undan lön, plockar maskros och skrämmer kråkor. Allt för att komma till ytterligare en nivå. Men jag tycker det är lite mysigt faktiskt och blir ganska glad när jag ser att jag hinner skörda min risplantor innan dom vissnar :)

Det här kanske betyder att jag snart är redo för att ha en egen växt hemma. Men jag ska nog vänta lite till för säkerhets skull.

Nu ska jag dra mig till jobbet och käka lite frukost och sätta igång en hård och lång dag. Haha...

Nu när jag börjar komma i det här bloggandet så blir det nog ett inlägg till när jag kommer hem, jag kan ju ändå inte träna med min hals....

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback