Andreas, Andreas...

Din blick, ditt mörka hår, din kaxighet, din charm....

Hahahahahaha nej skämtosido. Satt o kollade på det senaste Idolavsnittet och vem fan blir inte kär i andreas karlsson?
Åh min käre gud i himlen gör så att han kommer och knackar på min dörr med en bomhuspizzeria pizza och beasås till i famnen.

Jag är ju ledig idag jag, Jag åt frukost för en stund sen. Havregrynsgröt med mjölk och banan. Nåt såm jag lurar på är hur man får havregrynsgröt perfekt? Saltad alltså. Jag saltar antingen på tok för mkt, vilket hände i lördags och idag, eller alldeles för lite, vilket hände igår. Hur får man den perfekta balansen mellan gröt och salt?

ring mig andreas!

 

haha herregud, jag hoppas ni inte tar mig seriöst nu...

Jag måste bara få fjortisa av mig ibland jag med haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback