10/9-09

Just det, det var ju för fasen 090909 igår. Var det nån som gifte sig?
Och så glömde jag ju skriva att igår KLIPPTE SIG KUNGABARNEN HOS OSS!
Jag vet inte hur det är med er men så kungliga är vi i alla fall.

Jag har sovmorgon idag. Börjar klockan 12 så jag satte klockan på 9 så jag hinner fixa lite här hemma innan.
Jag har ju bara hostat upp mina lingor 5 gånger om den här morgonen. Jag älskar sånt.

Jag tänkte ta och marinera lite kyckling nu på förmiddagen så jag kan laga nåt gott när jag kommer hem ikväll. Gott men nyttig! Det nya livet ni vet.

Nej det räcker för nu. Men guess what??!! Här kommer en bild!!!!!




Ny färg och ny lugg. Jag tror faktiskt jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: liz

woohoo snygging! Det var ju jättefint ju ... jag vill oxå ha lite förändring juh!!!



När ska vi ses!!

Postat av: Anonym

Det ble veldig snasent! Fin du ble. :)

2009-09-10 @ 21:49:53
Postat av: Ebrahim Barkbit

skitsnyggt och skitsnygg! =)

2009-09-11 @ 21:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback