Till världens bästa farmor!

Det här är till min älskade och underbara farmor som idag fyller 98 år. Kan ni tänka er, 98 år!
En riktig stålfarmor. Jag var ganska mycket hos farmor och farfar Enar när jag var liten.

Det är otroligt tråkigt att vi bor så långt ifrån varnadra så jag inte bara kan åka och hälsa på hursomhelst. Jag saknar min farmor och det gör ont i hjärtat att veta att hon är så långt bort. Men det är skönt att hon blir väl omhändetagen. Och jag vet att hon får besök ofta.

Idag pratade jag med henne och då var det fullt hus i hennes lilla rum med tårta och kaffe. Åh vad önskar att jag hade vart där. Jag vet ju att hon inte har många år kvar, jag menar 98 år. Jag vet att hon längtar till farfar Enar som är där uppe och väntar på henne. Men hon får inte gå än! Jag hoppas jag kan åka upp innan nyår och hälsa på!

Så grattis till min fina världsbästa farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback