Ett inlägg morgonen till ära.

Nu var det bra längesen jag skrev nåt. Men jag har en väldigt bra förklaring. Min lilla babydata gick sönder som jag skrev förut. Vägrade starta. Men såklart startade den när vi kom till affären som den var köpt på.
Nu har jag i alla fall formaterat om den men jag kan väl inte påstå att den blev som ny.

På den andra datan har battersladden gjort sitt. Och tyvär är ju dell lite speciella så det är inte bara att gå till expert o köpa en ny. Men jag har fått reda på att det finns nå slags universalsladdar. Men dom kostar lite pengar så det blir itne nu i alla fall.

Därför har jag inte haft nån data ett tag.

Sen sist har det blivit jävligt kallt ute och jävligt mörkt på morgonen. Kallt okej, det kan jag acceptera men mörkt???? Det är nu det ska vara mörkt i 7 månader?? Fy fan säger jag bara...

Det blir ingen bild idag pga av att jag tömde datan på allt.

Nu ska jag klä på mig dunjackan (ja jag skiter i att det bara är börjarn på oktober jag tänker inte stå ute o frysa) och traska ner till bussen.

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback