Tur i outer eller otur i turen.

Idag är det i alla fall fredagn den 13 november. Så som min vecka har varit kan jag bara förvänta det värsta.

Man får föresten ha dåliga dagar när man bara kommer hem o grinar i en timme. Det är tillåtet för vi är faktiskt människor med känslor som kan bli sårade. Det brukar oftast kännas lite bättre när man har grinat lite.

Fredag som sagt. Detta innebär ju helg. Min helg kommer på måndag. Det ska bli sååå sköööönt.

Den här veckan har jag lagat at 3 gånger. Inte illa. Korvgryta, köttfärssås och spagetti och fläskfile med pestosås. Det sistnämnda ska jag ha till lunch idag.

Nehe nu ska jag sminka klart mig och klä på mig och sedan bege mig. Igpr skrev jag et ganska långt inlägg med bilder och allt men allt försvann. Det gjrode mig jävligt glad.

Hej hej!♥



Jag och Marinnae på halloween


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback