Tiden rinner.

Jag sitter här i soffan nu. Fastfrusen och orörlig. Jag har kommit fram till att jag förmodligen kommer frysa ihjäl innan jag kommit fram till den varma duschen. Men ibland är ju det smällar man får ta. Och just den här smällen  måste jag verkligen ta. Fan med...

Ibland önskar jag att jag hade folk som gjorde saker åt mig. Gick och duschade för mig, bytta kläder åt mig, kissade åt mig, hängde tvätt åt mig, gjorde allt för mig helt enkelt. När ska världen komma på en sån grej?
Särskilt det där med kissnödighet. I alla fall i en kall lägenhet som denna. Ska man duscha vet man i alla fall att en varm dusch väntar.
Men ska man på toa, då är det för det första kallt att ta av sig filten och gå till toaletten, för det andra är toasitsen nedfrusen så skinkorna blir blå och för det tredje ska man ta sig tillabaka till sin trygga lilla varma håla också.

Jag tror jag ska köpa en sån där filt med ställbar temperatur.

Godnatt igen!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback