Superfriday!

Hey bloggish, och ni som läser den fantastiska blogg!

Igår var jag på Shu Uemura uppfriskningskurs. Och samma som alltid blir jag så jäkla taggad av att börja jobba mer med det märket men så fort man får nån negativ respons faller entusiasmen sakta av. Men jag ger inte upp. Jag ska försöka igen!

I tisdags var jag hemma hos min käre bror och Liz och vi åt hemmagjorda hamburgare. Var det gott eller? Ja det kan jag nog konstatera.
Jag åt som vanligt för mycket och somnade gaska snabbt in till filmen Moon. Som tur var blev det bara en powernap för sen va jag On the go igen så att säga.

Idag är det fredag och det innebär inte att det är helg. Imorgon ska jag jobba och SEN är det helg. Fantastiskt.
Till nästa vecka ska min energi vara på topp igen. Träningen ska bli nummer 1! Jag har kommit in i en farlig cirkel där jag har vart skitduktig med kost och träning, varannan vecka. Det leder ingenstans om jag ska ha beachbody 2012.
Det gäller att sätta upp en flerårig plan, fungerar inte att stressa heller!

Jag har föresten gjort en liten ändring i frsören, eller själva verket färgen. Kommer säkert bidler på söndag efter morgondagens bravader.

Ses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback