Money makes the world go around.

Pengar, pengar, pengar... Allt livet handlar om är pengar känns det som.

Jag håller i alla fall på att spara till min nästa resa och det går bra. Jag har sparat 8000 sen augusti och nästa lön är det ju som sagt halvskatt så jag ska lägga undan så mycket jag bara kan. Alla semesterpengar nästa år kommer också åka rätt in på sparkontot och lika med skattepengarna.

Men nu sitter jag här hemma på min lediga måndag och funderar på om jag sa dra ner på stan eller inte. Jag vet ju vad stan innebär. Det innebär påsar för dom som inte visste det. Frivilliga eller ofrivilliga. Men det finns ett par skor som jag gärna vill ha från Din Sko. Jag vet att alla redan har dom men jag tycker dom är sjukt snygga och jag vill ha dom till min "lilla" sko samling.

Det var så skönt att vakna när alarmet ringde kl 0.30 när jag visste att jag bara kunde vända mig och somna om igen. Underbar känsla. Nästa gång den känslan kommer igen är på söndag.

Föresten: Pesto är sjukt jävla gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback