Mätt som en plätt.

Varför äter man alltid så att magen står åt alla möjliga håll?
Nu har jag ätit upp det sista av fläskfilén med pesto och kan kan liksom inte slänga kött så jag tröck ner bit för bit. Jag skulle kunna spy vilken sekund som helst för jag är så sjukt mätt.

Idag var det alltså kurs. Ett steg närmre till att jag blir en aktiv hårolog. Imorgon kvar sen så får jag mitt diplom!

Som sagt har jag nyss käkat och sitter i soffan. Och nu när jag äntligen lugnat angående 2012, ja vad får jag reda på då? Att 2029 kommer en komet krossa oss alla!!!!!!!!!!! ;)
Men hellre att det är om 20 år än om 3. Då känns det ändå som att jag kommer hinna med en del.

Åh jag har en sån jävla mensvärk. "Jag har mensvärk!"

Hittade en sjuk rolig reklamfilmhos min kära vän med stort V Lisa! Haha jag dör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback