Kära Swebus...

Varför ska jag hamna bakom ett äckligt nyförälskat par som sitter och "gosar" och "pussar" på varandra varannan minut i 8 timmar?

Nej men jag är nog världens sämsta bloggerska. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag ska försöka skärpa mig. Jag tycker ju det är ganska kul egentligen. Det är bara det att jag är så jäkla lat.

Vad har hänt i mitt liv då... Jag har fått lön idag det är väl det som har hänt egentligen.
Alex har blivit mamma! Fast det är ju inte mitt liv utan hennes då. En sockersöt liten babyVanessa. Jag ser fram emot att träffa den söta lilla familjen!

Annars sitter jag som sagt på swebus nu och hungrar ihjäl mig.

Jo Redken har tydligen bestämt sig för att ta bort scalp relief coditioner. Jävligt mycket tack ska ni ha. Där rök halva min försäljing. Nej men skämtosido. Varför? Dom går som smör i solsken i norge och kan tänka mig att det gör det i sverige med. Alla här har torr huvuden och behöver nåt som lugnar ner vår vita hy!
Är det bort med extreme nästa nu eller?

Jag är i Malmö i helgen och jag har med mig kameran. Kan bli korttagning men kan även inte bli.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback