Jobbdjungeln.

Ja, vi normala människor måste ju tyvär jobba och slita för att överleva. Och det är precis det jag gör.
Jag är helt slut efter den här dagen. Haft 3 stora färgjobb varav 2 ville ha klipp och kur med massage i tillägg. Det tar tid med dom där jävla folierna över hela huvudet. Särskilt när man är som mig och kan stå och väva ut från samma passé i 1 år bara för den ska bli perfekt.

Jag längtar som en tok till lördag. Veta att jag faktiskt är ledig denna söndagen och bara kan ligga och slappa. Jag tror faktiskt inte jag ska göra ett jävla skit på söndag. Eller KANSKE träna beroende på hur bra jag mår efter lördagen.

Jag har i alla fall precis beställt hem ett par skor eller boots rättare sagt. Jag ska beställa några från Nelly med så det blir verkligen julafton när jag kommer hem på julafton!

Nu ska jag nog tvätta bort spacklet och lägga mig under filten och täcket och sova som törnrosa. Underbart härligt.

Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback