En dag i jobbets tecken.

Jag är trött som få tack vare all aktivitet här inatt. Jag vill bara lägga mig ner och döööööö. Nej det vill jag absolut inte.

Igår hade vi myskväll med nachos hemma hos Kaya. Blev lite prat, blev lite sköldpadda, blev lite X-factor. Sånt tycker vi om!

Idag är det däremot lördag. Det betyder att Richard fick lön igår och det i sig är ju självklart nåt att fira!
Jag har en helvetes dag idag på jobbet, får se om jag kommer överlevande härifrån.

Och angi: Jag kom inte hem fröä vid 22.30 i torsdags, blev längre än jag trodde och ditt nummer finns inte på mobilen eftersom jag har nytt simkort! Jag har helt enkelt glömt bort att söka upp det på gula sidorna. Förlåt, jag är en dålig vän men kanske du har tid på söndag? =)

Nu ska jag rulla!♥




Jag är alltid en nör när jag går till jobbet. Jag vägrar frysa så vinterjackan och mössa är ett måste. Jag vägrar även att bli blöt om fossingarna så stövlarna är ALLTID på!
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback