Duktig flicka!

Hemkommen för en stund sen från jobb och träning. Och vet ni vad? Idag har jag Zumbat!
Alla som inte har vart en Zumba timme, gå nu! Hur kul som helst och jag var heeelt slut och svettet rann i floder. Underbart. Jag värmde upp innan med 20 min cross trainer.

Jag är helt slut i hela kroppen så min middag blev en smoothie, en banan och nötter. Hade suttit fint med en stor, kladdig Peppes pizza just nu kan jag säga. Men det går ju inte för det är ju vardag!

Den här jobbdagen har gått fint. Jag längtar så till jul!

Jag har föresten bestämt mig för att inte resa utomlands i februari. Jag måste spara dom pengarna men semester måste jag ha. Så den 28 januari säger jag sayonara till oslo och hello sweden!
Det blir först en långweekend i Gefle och sedan styr jag neråt. Kanske vi hinner med en liten tripp till spanien med. Men i alla fall, 2 ½ vecka ska jag bara njuta av ledigheten. Ska bli helt underbart skönt.

Nu är det dags för en helduch och sen ska jag slänga mig ner i sängen. Underbara säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback