Bio <3

Sen jag flyttade till Oslo har jag vart på bio så mycket som aldrig förr. Jag har sett:

Ice Age 3
En skräckfilm (kommer inte ihåg vad den hette)
Anti christ
Hangover
Män som hatar kvinnor
Flickan som lekte med elden
2012
New Moon

Tror det var allt hittills. På söndag blir det nog Saw 6! Yeeeeeeeeeeeeeey!
Jag älskar Saw filmerna. Äckligt, underbara.

I söndags så var ju jag och Kaya på New Moon. Fantastisk film! Jag har ju ännu inte sett Twilight men jag hinner nog, Nu förstår jag äntligen hysterin kring dessa filer. Edward, åååååh. Jacob, åååååååååh!

Jag blir så meddragen i såna där filmer. Jag får sån inlevelse så det är lite jobbigt ibland.

Annars är jag bara så trött. Den här veckan har träningen gått åt helvete och jag har ätit massa onödiga kolhydrater. Jag har noll motivation till allt just nu. Till jobbet, till, livet, till träning, till mat, till hår, till allt!

Men nu är det inte ens en månad kvar tills jag sätter mig på bussen mot svedala. NAJS!

Sängen kallar vilken sekund som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback