17 november, 2009.

Angi: Ja jag veeeeet. Men jag kan inte hjälpa det! Men nu är jag en fri själv ju! ;) Ja kanske vi kan ta det på torsdag? Fast jag jobbar till 20 och är hemma runt 20.30 lite drygt. Men fredag funkar ju också fint, är inte hemma lika sent då =)

Idag har jobbet flytit på bra. Det var riktigt skönt. Var lite orolig för min färgdesign idag tack vare det som hände förra veckan men det gick ju som en dans så nu är det bara att köra igen!
Har jag sagt att jag är Hårolog nu? Hårologi betyder ju Läran om håret. Så himla intressant. Visste ni föresten att vi kan bara påvera håret till det bättre 20% medan resten kommer innifrån. Det är ju då håret som växer ut såklart.

Annars har jag faktiskt vart o tränat idag! Powerwalk på bandet 30 min och intervaller på crosstrainern 25. Sen lite extra träning på insida lår och stretching. Katching vad tiden gick fort!
Blir nog en sån imorgon med.

Jag vill passa på att hylla Maria Montazino från svenska hollywoodfruar. Vilken stjärna! Hennes citat asså.
"Nu ska jag göra kaffe. Det gör jag varje morgon. Jag lärde mig att göra kaffe för kanske... 1 år sen!"

Nu sitter jag här nydushad, nykurad i håret, nyhängt tvätt, nysatt på tvättmaskin och nyborstad på tänderna. Nu väntar snart sängen efter NCIS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback