Tillbaka till svedala.

Japp jag återvände igår. Inte för alltid såklart utan bara över helgen. Sitter i växjö nu och väntar på att äggen ska bli klara sen ska jag göra mig i ordning och träffa alex!!!! Sjukt längesen...
Efter det ska jag sätta mig framför ratten och styra mot kalmar.

Imorn är det vanlig lördag vilket innebär att affärerna är öppna vilket innebär att jag ska ner på stan! Yey!
Inte för att jag har några pengar att shoppa för men lite i alla fall. Det är ju lön på torsdag och fredah åtminstone.
Jag räknar i alla fall med 15000 eftersom jag jobbat på Rå 2 lördagar och jobbat många timmar på salongen OCH dessutom får jag ju provision för försälgning denna månad med för jag har sålt för över 8000kroner, weeeeee!

Imorn ska jag dessutom träffa Lisa! Då blir det party party. Tur att jag tog med ett par klackar. Hade ju faktiskt inte tänkt att gå ut utan det skulle bli en väldigt lugn och skön helg. Men mamma protesterade så då blev det andra planer istället. Jag har aldrig gått ut i Kalmar så det ska bli skoj!

Nej nu ska jag se om äggen är klara. Ha det!



Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback