Testkanin.

Jag sitter här i soffan med hemmafärg från goldwell, colorance. Vi har ju tagit in det på salongen men innan jag börjar sälga det måste jag ju prova det på mig själv. Så här sitter jag med 7G i huvet. För er som inte vet så står 7 för mörkhetsläget och G för Guld. Alltså mörkhetsläge 7 med gyllen som reflexton. Hoppas det blir bra annars börjar jag grina.

Jag är fortfarande förkyld som ni kan höra, höll jag på o säga. Tjock som en smock i halsen och där samlas det slem. Mums...

Igår innan jag somnade fick jag ett sms, yey mitt rop på uppmärksamhet hjälpte!
Jag blev jätteglad och kunde somna med ett leende på läpparna och ett varmt hjärta. Åh så poetiskt det blev då.
Jag hade, har, många känslor i kroppen. Mest av allt är jag arg. Jag förstår inte hur man kan ljuga om viktiga saker som pengar när det är andra som får skit för det. Det gör mig så grymt arg att vi egentligen inte skulle fått veta om det inte hade varit för en slump igår?

Jag behöver en nagelsax så jag kan fixa mina klor på tårna och måla dom svarta igen så dom blir fiiiiiiiiina.

Nehe, om jag snart skulle koncentrera mig på ursköljningen snart kanske?

Ses då!



Så mörkt blir det i alla fall inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback