Spotify.

Något har hänt med mitt spotify. Plötsligt funkar inte vissa låtar på min playlist och dom finns inte heller när jag söker på dom. Mycket märklig.

Idag känns halsen lite bättre. Jag har i stort sett bara legat hela dagen, och städat. Städat rummet och resten av lägenheten. Så nu sitter vi och titta på Miami Inc. Jag blir så sugen på att tatuera mig!
Men det får bli till hösten. Då hoppas jag att jag har råd. Då får jag ta en liten tripp til Gävle.

Solen skiner utomhus. Jag måste erkänna att jag låg en stund i solen på förmmiddagen fast jag inte ska det egentligen. Det är inte bra för halsen. Men jag måste faktiskt passa på när det äntligen är fint väder. Det har regnat precis hela förra veckan.

Vad händer mer i mitt liv då. Imorgon är en helt vanlig måndag som jag hoppas blir lugn för min egen skull. På tisdag ska vi ha klipp kurs med Peter. Det blir digg... Jag behöver verkligen lite ny inspiration med klippningar. Jag ser fram emot den 11 juni för då ska vi på På Håret Fronts visning.

Ha det fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback