Lyft ditt ben upp.

Så sjunger dom i låten som jag ligger och lyssnar på nu.

Oh det var så skönt att sola. Jag somnade faktiskt på slutet och drömde mig bort till Thailand. Jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få åka tillbaks hela vintern. Men no money no see.
Men förhoppningsvis nästa vinter ändå.

Jag håller på att laddar inför en powerwalk nu jag. Ska gå om 25 min. Men jag blev så sjukt trött efter solen och jobbet. Det var en otroligt lång dag idag. Kändes som att de aldrig skulle ta slut. Men det gjorde den!
Vi hade ju klippkurs på förmiddagen. Det var kul att lära sig lite nya sätt att klippa upp ett hår på. Det är så tråkigt att stå och göra på det gamla vanliga. Jag ska försöka variera mig lite mer på det. Det finns ju faktisk massa olika tekniker.

Imorn då? Jag vet inte hur min lista ser imorn faktiskt. Är det inte nåt när jag kommer dit så blir det garanterat under dagen.
Jag ska klara min budjett för denna månaden. Har ju klarat den med glans dom andra så varför skulle det inte gå nu?

Aja där sätter jag punktum, som det heter på norska.

Sen saknar jag dig, och dig och dig och dig och dig och diiiiiiiiiiiiiiiiiig!



Phiphi loooove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback