Kristus färd till himlen.

Den dagen är det imorgon. Idag är det dagen före den dagen. Jag slutade 17.00 sen gick jag ner till Brun og blid och solade 15 minuter. Ska nog dit imorn med för ni förstår att nu kan man snart se genom mig. Jag är helt grå-vit hela jag. Jag vet att jag inte borde sola men ja, jag står inte ut helt enkelt. Får köpa mig en BUS till nästa lön.

Ligger i sängen nu jag och lyssnar på regnet. Hanne ringer väl snart för vi ska se Mamma Mia, yeeeeeeeey.

Eftersom det är röd dag imorgon har dom flesta tagit sig fri på fredag och därmed rest bort över helgen. Den innebär att det förmodligen inte kommer bli överdrivet mkt att göra på lördag.
Undrar om jag kanske ska färga håret på fredagkväll då?
Gjorde ju det förra fredagen men det syns ju ingen skillnad tycker jag. Tänkte testa en av Goldwells hemmafärger.

Aja, nu har jag i alla fall köpt biljetter så nästa lördag, tiiiiiiiiiiiiiiiidigt, åker jag till Bergen!

Ha en fin kväll då!


Kommentarer
Postat av: Lajsi

Snygg-cejht!! :) om det är någon tröst så är jag övertygad om att jag är den vitaste människan i hela världen just nu!!! kanske även dags för mig att besöka solariet.. :) puss

2009-05-22 @ 00:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback