It's raining men!

Det gör det definitivt inte. Man skulle ju kunna önska att det gjorde det. Då skulle livet kännas lite roligare, just idag alltså.

Jag ligger hemma på soffan(!!!!) och har precis diskat undan en hel del disk och dammsugit och bytt lakan i sängen. Wonderbar.

Igår var det ju den 17 maj. Inget speciellt för mig förutom att jag aldrig har sett så många bunader på en gång. Jag var lite sådär bra efter lördagen som var otroligt bra.
Men jag tog 2 treo, vilade lite och styrde därefter ner mot aker brygge där jag mötte upp Hanne, Gerda och 2 killar. Där satt vi och njut av champange. Eller om gjorde det, jag tog 1 glas sen var min mage full.

När vi var klara på bryggan skulle vi iväg och grilla. Jag fick ju skäll för att jagv inte var tillräckligt finklädd så jag fick hem o sätta på kjol och höga skor sen grillade vi pölser och drack en drink på en gräsmatta. Vid 8 gick vi därifrån. Mitt sällskap hade ju druckigt sen 9 på morgonen så dom styrde hem och la sig, och jag gick hem och satte mig i soffan(!!!!!!!) och väntade på att rickard skulle komma hem.

När han kom hem hade jag börjat få ont i magen men jag försökte för laget att peppa till. Så vi stack ner till bryggan vid 22 tiden. Där fick jag i mig 2 munnar vin sen sved det och stack i magen så jag åkte hem och sov i soffan hela natten. Jag ska aldrig mer ta treo samma dag som jag ska dricka nåt med alkohol. Jag vet att mamma redan har sagt att man inte ska det men nu har jag prövat så jag vet att man inte ska det.

Ha en fin måndag folket, det ska i vartfall jag ha!



Så ser en bunad ut. Sen ser dom lite olika ut beroende på vart man kommer från i Norge. Häftigt tycker jag. Varför har vi inte så i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback