Internet har landat i lägenheten på dalsbergstien!

Kära läsare, jag har internet!
Det går frammåt i utvecklingen ska ni veta. Jag och Rickard har suttit o kikat på soffa och har hittat en perfekt, får se om det blir nåt!

Imorn ska jag träna efter jobbet. Idag sket jag ju i det för jag skulle hjälpa rickard att installera internetgrejjerna. Sen var det ju Eurovision semifinal och sverige gick vidare!!!!
Jag tror på Malena Ehrnman faktiskt. Det låter som en vinnar låt, ikke sant? ;)

Annars är livet som vanligt. Jag har ont i huvet ikäll. Jag har haft det ganska ofta nu igen. Så sjukt drygt.
Jag får det när jag stressar, spänner mig, dricker för lite, slappnar av mm mm. Listan kan göras lång.

Sen jag flyttat hit har min inställning om mat ändrats. Nu är det andra gången på 2 veckor jag gör storkok och gör matlådor.förra gången blev det korvstroganoff och idag gjorde jag kycklinggryta med curry. Mmm min lunch kommer va godast imorn säger jag bara.

Nu är det natten!



Ja den kvällen var det många fina färger på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback