Go by bus.

Yes nu sitter jag på föredetta Säfflebussen på väg mot Oslo igen. Det ska bli kul att komma tillbaks till jobbet och träffa Hanne. Vi har nu massa att uppdatera!

Jag har haft en underbar helg, lite stressig men så är det jämt när man kommer hem men det har vart värt det.

Jag hade en sjukt rolig kväll med lisa i lördags på oleary´s. Så kul vi hade! Det var längesen jag dansde och sjöng så mkt!

Jag hade en stund nu över i götet och den stunden spenderade jag inne i nordstand. Det blev att par suuuuuuper söta pumps pch en vardagströjja som det var rea på! När jag köper skor blir jag ju som sagt glad i hela hjärtat.

Aja, tänkte lägga upp en låt idag till alla dom som är dom! Lyssna och njut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback