Dåliga tider.

Jag känner mig inte alls på bra humör sen jag kom tillbaks. För det första, det har utbrutit en finn-epedemi i mitt ansikte. Det bara värker ich svider i hela jäkla fejjan och allt är tack vare den fucking svindyra ansiktskrämen från YSL. Imorgon när jag får lön ska jag beställa från rosenserien och hoppas på bättre tider.

För det andra, jag har så svårt att uttrycka mig i ord och gester. Jag känner att jag har så mkt kärlek inom mig som jag bara vill dela med mig av men jag vet inte hur och det gör mig så frustrerad.

Imorn jobbar jag sent och imorn ska jag även äta en av mina matlådor som jag lagade idag efter träningen! Jag så sjukt flink asså.
Jag och hanne har även bestämt att vi ska gå ut på lördag. Hon behöver muntras upp och dte behöver faktiskt jag med, Jag saknar flera hemma i sverige..

Aja, nu är jag hos hanne och muntrar upp mig med paradise hotel, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback